Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення товару без відповідних причин можливе протягом 14 днів після отримання товару. Повернення товару без відповідних причин можливе лише за умови збереження його споживчих якостей та товарного вигляду. Це означає, що на товарі не повинно бути слідів експлуатації чи використання. Також, обов'язковою є наявність оригінальної упаковки та ярликів без пошкоджень, якщо такі були під час продажу. Повернення товару через виявлення дефекту відбувається протягом гарантійного періоду (гарантійний термін кожного товару уточнюйте у продавця).
відповідно закону "Про захист прав споживачів» , компанія може відмовитися від споживачів у обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони віднесені до категорії, зазначених у чинному Переліку непроданих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну .